سايت اوجتا سايت اوجتا

وبلاگ مطالب اموزنده و آموزشي

آيا سايت شما ترافيك بيشتري مي خواهد؟

ديجيتال ماركتينگ امروزه بيش از هر زمان ديگري اهميت دارد. شما مي‌توانيد براي تسريع در روند ديجيتال ماركتينگ خود در سال 2021 به سراغ شركت‌هاي ارائه دهنده اين خدمات برويد. با اين كار شما مي‌توانيد از يك استراتژي مناسب براي بهبود بازاريابي خود استفاده كنيد؛ اما آيا مي‌دانيد براي اين كار بايد از كجا شروع كنيد؟ براي فهميدن اين سؤال همراه ما باشيد.

 ديجيتال ماركتينگ به طور خاص به منظور دستيابي به اهداف بازاريابي ارائه مي‌شود. در اين فرايند با استفاده از فناوري‌ها و رسانه‌هاي ديجيتال و آنلاين، فعاليت‌هاي بازاريابي با يكديگر ادغام شده و بر اساس كمپين‌هاي تبليغاتي سازماندهي مي‌شوند.
بر اساس نوع استراتژي شما و همچنين تكنيك هاي ايجاد شده در خدمات ماركتينگ براي كسب‌وكار شما، بايد از اين بخش ها به صورت مستمر استفاده شود. در هر استراتژي، تعداد زيادي تاكتيك دقيق وجود دارد كه براي موفقيت مهم هستند؛ بنابراين، آن‌ها بايد ارزيابي و اولويت بندي شوند.

 
[عكس: -و-ديجيتال-ماركتينگ-1024x576.jpg]

[عكس: -براتي-1-1024x576.jpg]
براي اينكه به راحتي بتوانيد استراتژي ديجيتال ماركتينگ خود را دريافت و آن را پياده‌سازي كنيد بايد از افراد متخصص و حرفه‌اي كه خدمات ماركتينگ را ارائه مي‌دهند استفاده كنيد. حسين براتي به عنوان يكي از افراد متخصصان اين صنعت، مجموعه‌اي برتر از خدمات و استانداردها را به شما ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد به راحتي با مشاوره با حسين براتي در خصوص طراحي سايت، طراحي اپليكيشن، مديريت شبكه‌هاي اجتماعي، امنيت سايت، توليد محتوا و دريافت استراتژي‌هاي مختلف صحبت كرده و بهترين و مناسب‌ترين روش‌ها را براي بهبود و رونق كسب‌وكار خود دريافت نماييد.

اگر يك كسب‌وكار يا ساير فعاليت‌هاي خلاقانه و حرفه‌اي داريد، اما وب‌سايتي نداريد، فرصت‌هاي بسيار خوبي را از دست مي‌دهيد. با استفاده از سايت و ديجيتال ماركتينگ دستيابي به اهداف مختلف به راحتي امكان‌پذير بوده و كسب‌وكار شما رشد قابل‌توجهي خواهد داشت.
 


آشنايي با حسين براتي

داراي 6 سال سابقه مديريت در زمينه ديجيتال ماركتينگ، سئو، توليد محتوا و مشاوره در كسب و كار هاي مختلف

مهارت ها شامل :

Schema – Google search console -Google Analytics – SEM – SEO – WordPress – friendly keywords – link-building – MOZ – Seo On-page / Off-page – Yoast-Rank math – Business Administration – Marketing & Advertising

ديجيتال ماركتينگ و سئو به شما كمك مي‌كنند كه مردم كسب‌وكار شما را بهتر ديده و با برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. همچنين به اين نكته توجه داشته باشيد كه توليد محتواي سئو شده و تخصصي يك ابزار بازاريابي عالي با مزاياي بسيار براي كارآفرينان و مشاغل مختلف است.

آيا اماده هستيد كه كسب و كار خود را در اينترنت مطرح كنيد؟

مرحله اول : در ابتدا بايد براي كسب‌وكار خودتان يك سايت داشته باشيد. فرقي نمي‌كند كه صنعت‌گر هستيد يا فروشنده لباس، توليدكننده يا ارائه‌دهنده خدمات، امروزه همه كسب‌وكارها، تكرار مي‌كنم همه كسب‌وكارها به سايت نياز دارند!

مرحله دوم :سايت شما بايد در گوگل ديده شود. اگر سايت شما در گوگل ديده نشود، انگار كه هيچ سايتي نداريد! براي ديده شدن بايد محتواي مناسب توليد كنيد. به اين توجه كنيد كه در دنياي اينترنت اين محتواها هستند كه كاربران را جذب مي‌كنند.

مرحله سوم :سايت شما بايد براي گوشي‌هاي موبايل بهينه باشد. امروزه در هر خانه‌اي بيشتر از 2 گوشي تلفن همراه وجود دارد. اين يعني هر گوشي تلفن همراه به معني يك بازديدكننده و يك مشتري! پس بهينه‌سازي سايت را همين الان شروع كنيد.

مرحله چهارم :سايت خود را براي موتورهاي جست‌وجو بهينه‌سازي كنيد. اين كار با عنوان سئو شناخته مي‌شود. به ياد داشته باشيد كه بدون بهينه‌سازي و سئو كردن سايت ، تمام مراحل قبلي بي‌تأثير خواهد بود! اهميت سئو در دنيا بسيار بالاست!


سئو چيست و چرا اينقدر اهميت دارد؟

احتمالاً صدها بار شنيده‌ايد كه بهينه‌سازي موتور جستجو (SEO) يك ابزار بازاريابي ديجيتال حياتي است؛ اما آيا واقعاً مي‌دانيد سئو چگونه كار مي‌كند؟ حتي اگر درك اوليه‌اي از آنچه مستلزم آن است داشته باشيد، ممكن است هنوز درك كاملي از اين فرآيند پيچيده و چندوجهي نداشته باشيد.

سئو از عناصر متعددي تشكيل شده و دانستن اينكه آن‌ها چيست‌اند و چگونه كار مي‌كنند، براي درك اينكه چرا سئو بسيار مهم است، كليدي است. به طور خلاصه، سئو بسيار مهم است زيرا باعث مي‌شود وب سايت شما بيشتر ديده شود و اين به معناي ترافيك بيشتر و فرصت‌هاي بيشتر براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان است.

 
در نتيجه سايت‌هايي كه سئوي خوبي دارند، بازديد كننده بيشتر و مشتري بيشتري دارند. اين به معني درامد بيشتر است!

[عكس: Hossein-barati-حسين-براتي-متخصص-سئو-و-دي...ركتينگ.jpg]

يكي ديگر از دلايل حياتي بودن سئو براي كسب‌وكارها اين است كه زماني كه براي توليد محتواي عالي و بهينه‌سازي سئو، اقدام مي‌كنيد، اين كار در نهايت تأثير مستقيم روي كيفيت و كارايي سايت شما خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، هنگامي كه اقداماتي را انجام مي‌دهيد تا سايت خود را ريسپانسيو (بهينه‌سازي براي گوشي‌هاي تلفن همراه) كنيد، آن را براي همه بازديدكنندگان تلفن همراه و همچنين افرادي كه از تبلت يا لپ‌تاپ استفاده مي‌كنند نيز بهينه مي‌كنيد.

به طور مشابه، با افزايش سرعت بارگذاري صفحه خود، كاربران بيشتري را جذب مي‌كنيد و بازديدكنندگان را تشويق مي‌كنيد كه زمان بيشتري را در سايت شما صرف كنند.

اين نكته را بايد به خوبي بدانيد كه كاربران و مشتريان شما انتظار دارند كه يك صفحه در سريع‌ترين زمان ممكن بارگذاري شود! هرچه زمان بارگذاري بيشتر باشد، امكان خروج كاربران از سايت شما بيشتر مي‌شود.

منبع : سايت اوجتا -

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/30  ساعت: ۱۱ توسط:tabehestila :

آيا سايت شما ترافيك بيشتري مي خواهد؟

ديجيتال ماركتينگ امروزه بيش از هر زمان ديگري اهميت دارد. شما مي‌توانيد براي تسريع در روند ديجيتال ماركتينگ خود در سال 2021 به سراغ شركت‌هاي ارائه دهنده اين خدمات برويد. با اين كار شما مي‌توانيد از يك استراتژي مناسب براي بهبود بازاريابي خود استفاده كنيد؛ اما آيا مي‌دانيد براي اين كار بايد از كجا شروع كنيد؟ براي فهميدن اين سؤال همراه ما باشيد.

 ديجيتال ماركتينگ به طور خاص به منظور دستيابي به اهداف بازاريابي ارائه مي‌شود. در اين فرايند با استفاده از فناوري‌ها و رسانه‌هاي ديجيتال و آنلاين، فعاليت‌هاي بازاريابي با يكديگر ادغام شده و بر اساس كمپين‌هاي تبليغاتي سازماندهي مي‌شوند.
بر اساس نوع استراتژي شما و همچنين تكنيك هاي ايجاد شده در خدمات ماركتينگ براي كسب‌وكار شما، بايد از اين بخش ها به صورت مستمر استفاده شود. در هر استراتژي، تعداد زيادي تاكتيك دقيق وجود دارد كه براي موفقيت مهم هستند؛ بنابراين، آن‌ها بايد ارزيابي و اولويت بندي شوند.

 
[عكس: -و-ديجيتال-ماركتينگ-1024x576.jpg]

[عكس: -براتي-1-1024x576.jpg]
براي اينكه به راحتي بتوانيد استراتژي ديجيتال ماركتينگ خود را دريافت و آن را پياده‌سازي كنيد بايد از افراد متخصص و حرفه‌اي كه خدمات ماركتينگ را ارائه مي‌دهند استفاده كنيد. حسين براتي به عنوان يكي از افراد متخصصان اين صنعت، مجموعه‌اي برتر از خدمات و استانداردها را به شما ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد به راحتي با مشاوره با حسين براتي در خصوص طراحي سايت، طراحي اپليكيشن، مديريت شبكه‌هاي اجتماعي، امنيت سايت، توليد محتوا و دريافت استراتژي‌هاي مختلف صحبت كرده و بهترين و مناسب‌ترين روش‌ها را براي بهبود و رونق كسب‌وكار خود دريافت نماييد.

اگر يك كسب‌وكار يا ساير فعاليت‌هاي خلاقانه و حرفه‌اي داريد، اما وب‌سايتي نداريد، فرصت‌هاي بسيار خوبي را از دست مي‌دهيد. با استفاده از سايت و ديجيتال ماركتينگ دستيابي به اهداف مختلف به راحتي امكان‌پذير بوده و كسب‌وكار شما رشد قابل‌توجهي خواهد داشت.
 


آشنايي با حسين براتي

داراي 6 سال سابقه مديريت در زمينه ديجيتال ماركتينگ، سئو، توليد محتوا و مشاوره در كسب و كار هاي مختلف

مهارت ها شامل :

Schema – Google search console -Google Analytics – SEM – SEO – WordPress – friendly keywords – link-building – MOZ – Seo On-page / Off-page – Yoast-Rank math – Business Administration – Marketing & Advertising

ديجيتال ماركتينگ و سئو به شما كمك مي‌كنند كه مردم كسب‌وكار شما را بهتر ديده و با برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. همچنين به اين نكته توجه داشته باشيد كه توليد محتواي سئو شده و تخصصي يك ابزار بازاريابي عالي با مزاياي بسيار براي كارآفرينان و مشاغل مختلف است.

آيا اماده هستيد كه كسب و كار خود را در اينترنت مطرح كنيد؟

مرحله اول : در ابتدا بايد براي كسب‌وكار خودتان يك سايت داشته باشيد. فرقي نمي‌كند كه صنعت‌گر هستيد يا فروشنده لباس، توليدكننده يا ارائه‌دهنده خدمات، امروزه همه كسب‌وكارها، تكرار مي‌كنم همه كسب‌وكارها به سايت نياز دارند!

مرحله دوم :سايت شما بايد در گوگل ديده شود. اگر سايت شما در گوگل ديده نشود، انگار كه هيچ سايتي نداريد! براي ديده شدن بايد محتواي مناسب توليد كنيد. به اين توجه كنيد كه در دنياي اينترنت اين محتواها هستند كه كاربران را جذب مي‌كنند.

مرحله سوم :سايت شما بايد براي گوشي‌هاي موبايل بهينه باشد. امروزه در هر خانه‌اي بيشتر از 2 گوشي تلفن همراه وجود دارد. اين يعني هر گوشي تلفن همراه به معني يك بازديدكننده و يك مشتري! پس بهينه‌سازي سايت را همين الان شروع كنيد.

مرحله چهارم :سايت خود را براي موتورهاي جست‌وجو بهينه‌سازي كنيد. اين كار با عنوان سئو شناخته مي‌شود. به ياد داشته باشيد كه بدون بهينه‌سازي و سئو كردن سايت ، تمام مراحل قبلي بي‌تأثير خواهد بود! اهميت سئو در دنيا بسيار بالاست!


سئو چيست و چرا اينقدر اهميت دارد؟

احتمالاً صدها بار شنيده‌ايد كه بهينه‌سازي موتور جستجو (SEO) يك ابزار بازاريابي ديجيتال حياتي است؛ اما آيا واقعاً مي‌دانيد سئو چگونه كار مي‌كند؟ حتي اگر درك اوليه‌اي از آنچه مستلزم آن است داشته باشيد، ممكن است هنوز درك كاملي از اين فرآيند پيچيده و چندوجهي نداشته باشيد.

سئو از عناصر متعددي تشكيل شده و دانستن اينكه آن‌ها چيست‌اند و چگونه كار مي‌كنند، براي درك اينكه چرا سئو بسيار مهم است، كليدي است. به طور خلاصه، سئو بسيار مهم است زيرا باعث مي‌شود وب سايت شما بيشتر ديده شود و اين به معناي ترافيك بيشتر و فرصت‌هاي بيشتر براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان است.

 
در نتيجه سايت‌هايي كه سئوي خوبي دارند، بازديد كننده بيشتر و مشتري بيشتري دارند. اين به معني درامد بيشتر است!

[عكس: Hossein-barati-حسين-براتي-متخصص-سئو-و-دي...ركتينگ.jpg]

يكي ديگر از دلايل حياتي بودن سئو براي كسب‌وكارها اين است كه زماني كه براي توليد محتواي عالي و بهينه‌سازي سئو، اقدام مي‌كنيد، اين كار در نهايت تأثير مستقيم روي كيفيت و كارايي سايت شما خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، هنگامي كه اقداماتي را انجام مي‌دهيد تا سايت خود را ريسپانسيو (بهينه‌سازي براي گوشي‌هاي تلفن همراه) كنيد، آن را براي همه بازديدكنندگان تلفن همراه و همچنين افرادي كه از تبلت يا لپ‌تاپ استفاده مي‌كنند نيز بهينه مي‌كنيد.

به طور مشابه، با افزايش سرعت بارگذاري صفحه خود، كاربران بيشتري را جذب مي‌كنيد و بازديدكنندگان را تشويق مي‌كنيد كه زمان بيشتري را در سايت شما صرف كنند.

اين نكته را بايد به خوبي بدانيد كه كاربران و مشتريان شما انتظار دارند كه يك صفحه در سريع‌ترين زمان ممكن بارگذاري شود! هرچه زمان بارگذاري بيشتر باشد، امكان خروج كاربران از سايت شما بيشتر مي‌شود.

منبع : سايت اوجتا -

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/30  ساعت: ۱۱ توسط:tabehestila :

توضيح انواع كاربرد تيزر تبليغاتي در سئو – 5 كاربرد مهم

كاربرد تيزر تبليغاتي بسيار گسترده است. شما مي‌توانيد از يك تيزر تبليغاتي در كمپين‌هاي مختلف استفاده كنيد. فرقي نمي‌كند كه تيزر را در شبكه‌هاي اجتماعي به نمايش بگذاريد يا در ايميل ماركتينگ! شما مي‌توانيد به راحتي با استفاده از قابليت‌هاي بالاي تيزر تبليغاتي، مخاطبين و كاربران زيادي را جذب كسب‌وكار و محصولات خود كنيد. امروزه تيزرهاي تبليغاتي يكي از مطرح‌ترين و پراستفاده‌ترين مدل‌هاي تبليغاتي در دنيا هستند.

كمپين‌هاي بازاريابي با استفاده از تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانند بسيار موفق باشند، چرا؟ زيرا كنجكاوي انسان يك نيروي قدرتمند است. در واقع شما با استفاده از تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانيد كنجكاوي كاربران و مخاطبان خود را تحريك كنيد.

بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه يك تيزر براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات كافي در مورد يك محصول، رويدادهاي آينده، ويژگي جديد يا به‌روزرساني اخير و غيره طراحي شده است. در نتيجه تيزرها مجموعه‌اي از سرنخ‌ها را ارائه مي‌دهند و باعث مي‌شوند كه مصرف‌كنندگان مشتاق به دنبال كسب اطلاعات بيشتر باشند.

بررسي كاربرد تيزر تبليغاتي

بررسي كاربرد تيزر تبليغاتي

تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانند فضاي تفسير و بررسي زيادي را در اختيار مخاطبان و مصرف‌كنندگان قرار بدهند. اين نوع تيزرها در معرفي محصولات جديد به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار مي‌گيرند. نمونه اين تيزر ها را مي توان در معرفي اوليه محصولات اپل و يا سامسونگ مشاهده كرد. همچنين تيزرها ممكن است دقيقاً به شما بگويند چه محصولي و در چه زماني ارائه خواهد شد، در اين صورت كنجكاوي كاربران كمتر تحريك مي‌شود. به هر حال هر شكلي از تيزر كه استفاده شود، هدف اصلي ايجاد انتظار و جلب توجه در ذهن كاربر است.

كاربرد تيزر تبليغاتي در ايميل ماركتينگ

يكي از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي استفاده از آن در ايميل ماركتينگ است. شما مي‌توانيد به جاي نوشته‌هاي بعضاً كسل‌كننده در ايميل‌ها، از يك تيزر تبليغاتي استفاده كنيد. سوال اساسي در ايميل ماركتينگ اين است: شما مي‌خواهيد مشتريان شما هنگام باز كردن ايميل شما چه اقدامي انجام دهند؟

اين كار را مي‌توانيد با استفاده از يك تيزر به راحتي انجام دهيد. اغلب در ايميل‌هايي كه حاوي تيزر تبليغاتي است از مشتري و مخاطب در خواست مي‌شود كه بر روي لينكي كليك كند يا صفحه اينستاگرامي را فالو كند. با اين حال شما مي‌توانيد اطلاعات بيشتري را در تيزرهاي ارسال شده در ايميل ماركتينگ قرار دهيد؛ مانند تاريخ رويداد خاص، آموزش خاص، ارائه اطلاعات ارزشمند و غيره، همه اين موارد مي‌تواند باعث افزايش اعتماد كاربران و مخاطبان به كسب و كار شما شود.

اگر فكر مي‌كنيد اين روش قديمي است و اصلاً جوابگو نيست كاملاً اشتباه مي‌كنيد. يكي از برندهايي كه با كمپين‌هاي ايميلي و استفاده از تيزر تبليغاتي كاملاً بر بازار تسلط دارند، كمپاني اپل است. قالب‌هاي ايميل آن‌ها به خوبي طراحي شده و ساده است، تصاوير باكيفيت آن‌ها، كيفيت محصولات را منعكس مي‌كند و مهم‌تر از همه، آن‌ها به طور مداوم اهداف مشخصي را براي خواننده تعيين مي‌كنند.

كاربرد تيزر تبليغاتي در شبكه‌هاي اجتماعي

يكي از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده آن‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي است. در واقع تيزرهاي تبليغاتي در بستر شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك، توييتر، اينستاگرام، لينكدين و حتي پينترست به خوبي ديده مي‌شوند. نكته قابل توجه اين است كه در اين شبكه‌ها، ويديوها و تيزرها به شدت مورد توجه مخاطبان و كاربران قرار مي‌گيرند.

اگر شما به خوبي در هنگام ساخت تيزر تبليغاتي اصول و قواعد اصلي آن را رعايت كرده باشيد، مي‌توانيد به راحتي در شبكه‌هاي اجتماعي مخاطبان زيادي را به كسب و كار خود جذب كنيد. امروزه شبكه‌هاي اجتماعي به عنوان بستري براي انتشار انواع تيزرهاي تبليغاتي شناخته مي‌شوند. حساب‌هاي رسمي شركت‌ها و كسب‌وكارها نيز به صورت روزانه و مداوم توسط كاربران رصد مي‌شوند تا در صورت انتشار اخبار و تيزرهاي جديد، خيلي سريع از محتواي آن‌ها مطلع شوند.

گسترش استفاده از تيزر هاي تبليغاتي
استفاده از تيزر براي معرفي شركت ها

كاربرد تيزر تبليغاتي در شبكه‌هاي انتشار ويدئو

يكي ديگر از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده از آن‌ها در شبكه‌هاي انتشار ويدئو است. شما مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي كه مدت زمان طولاني دارند را به عنوان يك ويدئو در اين شبكه‌ها منتشر كنيد. شبكه‌هايي مانند آپارات و يوتيوب بهترين مثال در اين زمينه‌ هستند. همچنين شما مي‌توانيد از تيزرهاي كوتاه مدت 5 الي 10 ثانيه‌اي به عنوان تبليغات در ابتداي ويدئوها استفاده كنيد. براي اين كار شما مي‌توانيد به بخش تبليغات آپارات و يا يوتيوب مراجعه كنيد.

با استفاده از اين نوع تيزر تبليغاتي، شما مي‌توانيد كمپين‌هاي تبليغاتي گسترده‌اي را ايجاد كنيد. نكته قابل توجه در خصوص اين نوع تبليغات، دريافت بازخوردهاي گسترده از سوي مخاطبان است. البته بايد در هنگام ايجاد كمپين تبليغاتي به خوبي مخاطبان و كاربران خود را شناسايي كرده و بر اساس اهداف كمپين برنامه تبليغاتي خود را تنظيم كنيد.

كاربرد تيزر تبليغاتي در سايت‌هاي شركتي

يكي ديگر از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده از آن در سايت‌هاي شركتي و فروشگاه‌ها است. شما مي‌توانيد براي معرفي محصول خود از تيزرهاي تبليغاتي در صفحات وب سايت استفاده كنيد. شما مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي خود را در بخش فروشگاهي و معرفي خدمات سايت‌ قرار دهيد. در اين تيزرها كاربران مي‌توانند به راحتي با خدمات و كالاهاي شما آشنا شده و به خوبي با آن‌ها ارتباط برقرار كنند.

انواع كاربرد تيزر تبليغاتي در كسب‌وكارها

شايد در نگاه اول اين تصور وجود داشته باشد كه تيزر تبليغاتي تنها براي فروش محصولات لوكس استفاده مي‌شود، اما كاربرد تيزرها فقط اين مورد نيست. امروزه تيزرها كاربردهاي متنوعي دارند. شما مي‌توانيد از تيزر براي معرفي محصول، معرفي خدمات، معرفي برند، معرفي ويژگي‌هاي جديد يك محصول و ده‌ها مورد ديگر استفاده كنيد. همين امر سبب شده كه استفاده از تيزرهاي تبليغاتي روز به‌روز بيشتر شود. براي ساخت تيزرهاي تبليغاتي از ايده‌ها و روش‌هاي جذابي استفاده مي‌شود. برخي از اين ايده‌ها و روش‌ها در نوع خود جالب توجه و جديد بوده به نحوي كه بعد از مدت زمان كوتاهي در سراسر اينترنت پخش شده و به خوبي توانسته توجه كاربران و مخاطبان را به خود جلب كند.

قواعد اصلي ساخت تيزر تبليغاتي

نكته مهم در ساخت تيزر تبليغاتي، استفاده از قاعده سه

حال كه به خوبي با كاربرد تيزر تبليغاتي آشنا شده‌ايد بهتر است كه در مورد يك نكته مهم اطلاعات لازم را كسب كنيد. قاعده “سه” براي هر رسانه و استراتژي بازاريابي اعمال مي‌شود، اما مطالعات نشان داده‌اند كه اين قاعده با محتواي ويدئويي و تيزر تبليغاتي بسيار خوب و هماهنگ عمل مي‌كند. در واقع “سه” كوچك‌ترين عدد مورد نياز براي ايجاد يك الگوي قابل تشخيص است. “قاعده سه” از اين فرض نشات مي‌گيرد كه چيزهايي كه به سه دسته تقسيم مي‌شوند ذاتاً خنده‌دارتر، رضايت‌بخش‌تر و به‌يادماندني‌تر هستند.

اما اين قانون چگونه به بازاريابي تيزر مربوط مي‌شود؟ مديران بازاريابي مي‌توانند از آن براي موضوعات، سرفصل‌ها و شعارها استفاده كنند، همان‌طور كه طراحان گرافيك مي‌توانند از آن براي گروه‌بندي عناصر طراحي در يك طرح‌بندي استفاده كنند. با اجراي “قاعده سه”، مي‌توانيد به راحتي فرآيند “يادآوري” را در بين مخاطبان هدف خود ترويج دهيد.

نتيجه نهايي

كاربرد تيزر تبليغاتي بسيار زياد است. كسب‌وكارهاي مختلف مي‌توانند از تيزر تبليغاتي در بخش‌هاي مختلف كمپين‌هاي تبليغاتي خود استفاده كنند. هيچ شكي وجود ندارد كه يك كمپين تبليغاتي خوب مي‌تواند تبليغات دهان به دهان و ارگانيك را براي تيزرهاي شما ايجاد كند. شما مي‌توانيد به راحتي با تيزرهاي تبليغاتي توجه و كنجكاوي كاربران را جذب كنيد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه كنجكاوي يك مفهوم روانشناختي قوي براي استفاده در بازاريابي است.

 

معرفي حسين براتي

حسين براتي به عنوان توليدكننده محتواي سئو شده در دنياي ديجيتال شناخته مي‌شود. سايت‌هاي زيادي هستند كه از محتواي توليد شده براي بهبود رتبه و سئو سايت خود استفاده مي‌كنند. دانش بالا در زمينه كامپيوتر و اينترنت و همچنين تحصيلات آكادميك در اين حوزه، باعث شده كه شركت‌ها و مجموعه‌هاي زيادي با حسين براتي همكاري داشته باشند. آشنايي به اصول ماركتينگ و بازاريابي اينترنتي يكي از خصوصيات بارز ايشان است.

حسين براتي به عنوان يكي از پركارترين وبلاگ نويسان در ايران شناخته مي‌شود كه روزانه چند هزار كلمه محتواي سئو شده توليد كرده و در اختيار كسب‌وكارهاي مختلف قرار مي‌دهد. توليد محتواي سئو شده به دو زبان فارسي و انگليسي از ويژگي‌هاي مهم پروژه‌هاي انجام شده توسط ايشان است.

حسين براتي

حسين براتي با در اختيار داشتن يك تيم تحريريه مناسب قادر است در مدت‌زمان كوتاهي به راحتي محتواي سئو شده و مناسب را براي كسب‌وكارهاي مختلف توليد كند. ايجاد يك فضاي رقابتي باز و توليد محتوا در زمينه‌هاي مختلف از ويژگي‌هاي اين تيم تحريريه است. ايشان در كنار توليد محتواي سئو شده براي كسب‌وكارهاي مختلف، در زمينه مشاوره كسب‌وكار، مشاوره طراحي سايت، مشاوره بهبود شغلي، مشاوره ديجيتال ماركتينگ، مشاوره شبكه‌هاي اجتماعي و مشاوره برند سازي نيز فعاليت مي‌كند. كسب‌وكارهاي بزرگ و كوچك متعددي در اين سال‌ها از خدمات مشاوره‌اي ايشان براي بهبود كسب‌وكار و توسعه برند خود استفاده كرده‌اند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/23  ساعت: ۱۲ توسط:tabehestila :